Naročanje na
ORL PREGLED

Na ORL pregled k nam se je možno naročiti na več načinov. 

Naročanje na
ORL PREGLED

Na ORL pregled k nam se je možno naročiti na več načinov. 

Naročanje
PREKO NAPOTNICE

Če vam je bila izdana eNapotnica, ste dobili natisnjeno originalno napotnico ali ste dobili natisnjeno potrdilo o izdani eNapotnici. Z enim od omenjenih dokumentov se lahko naročite k nam na ORL obravnavo. Pomembni podatki pri naročanju so: ime in priimek, VZS (vrsta storitve – 1035P/K ali 2269P/K ali 2270P/K), stopnja nujnosti, številka zavarovane osebe številka eNapotnice.

Priporočamo, da se na pregled naročite preko e-naročanja. Vse kar potrebujete je klikniti na spodnjo povezavo, kjer vnesete ZZZS številko pacienta in številko eNapotnice.

V času uradnih ur smo vam na razpolago tudi preko telefonskega naročanja.

Na pregled se lahko naročite tudi preko spletne pošte. Poleg izdane e-napotnice (potrdilo ali original napotnica) dopišite vse ostale kontaktne podatke (telefonsko številko,…) da vas lahko pokličemo in se dogovorimo za ustrezen termin.

Priporočamo, da se na pregled naročite preko e-naročanja. Vse kar potrebujete je klikniti na spodnjo povezavo, kjer vnesete ZZZS številko pacienta in številko eNapotnice.

V času uradnih ur smo vam na razpolago tudi preko telefonskega naročanja.

Na pregled se lahko naročite tudi preko spletne pošte. Poleg izdane e-napotnice (potrdilo ali original napotnica) dopišite vse ostale kontaktne podatke (telefonsko številko,…) da vas lahko pokličemo in se dogovorimo za ustrezen termin.

Preko navadne pošte ali osebno dostavite napotnico v naš poštni nabiralnik

Ne pozabite pripisati telefonske številke, da vas lahko pokličemo za termin. Kontaktirali vas bomo v roku nekaj dni, vendar ta način naročanja, ni najbolj zanesljiv, saj se v času dopusta ta čas podaljša na 10 delovnih dni, kar pa je problem, v kolikor je napotnica tik pred potekom veljavnosti.

Osebno v ambulanti
v času uradnih ur

Na pregled se lahko prav tako naročite tudi osebno v ambulanti v času uradnih ur. Za osebno naročanje je potrebno počakati v čakalnici.

Naročanje
ZA SAMOPLAČNIKE

Na vse preglede se lahko naročite tudi samoplačniško. Za naročanje na samoplačniške preglede se lahko naročite preko kontaktov spodaj. Ob naročilu na pregled, povejte, da se naročate kot samoplačnik.

Priporočamo
eNAROČANJE

Do eNaročanja lahko dostopa vsak – preko povezav na naši spletni strani ali pa če v brskalnik vtipkate »eNapotnica«. Na strani vpišete številko svoje zdravstvene kartice ter številko eNapotnice. Spodaj si lahko preberete podrobnosti postopka

Navodila za uporabo eNaročanja

 V internetnem brskalniku vtipkate »eNapotnica« in odprete stran »eNapotnica:začetna stran« z internetnim naslovom https://naročanje.ezdrav.si – na omenjeni strani se odpre okno z dvema praznima kvadratoma, v zgornjega se vpiše številka zavarovane osebe (9 številk) in v spodnjega se vpiše številka eNapotnice (13 cifer), nato se pritisne na moder kvadrat z zapisom »Prijava«. Odpre se okno s številnimi kvadratki na dokumentu, kjer so podatki na eNapotnici razdeljeni v 12 sklopov. Na vrhu dokumenta levo je kvadratek z zapisom »Obvestili« – ne ga pozabit potrdit za prejetje SMS ali e-pošte s terminom obravnave (pogoj je vnos vaše telefonske številke in/ali e-naslova za prejemanje e-pošte v sklopu 3a-kontaktna oseba). K pooblaščenemu izvajalcu zdravstvenih storitev se lahko naročite, če je status napotnice »veljavna« v sklopu 4-eNapotnica. Na katero zdravstveno storitev ste naročeni je zapisano v sklopu 11-VZS in kakšna je vaša stopnja nujnosti je zapisano v sklopu 8-Stopnja Nujnosti. Za naročanje k nam mora biti šifra vrste zdravstvene storitve (VZS) 1035P (otorinolaringološki pregled – prvi) ali 2268P (pregled v avdiovestibuloški ambulanti – prvi), tako so izpolnjenji vsi pogoji, da pod “vsi izvajalci” najdete GroMed otorinolaringologija d.o.o., si rezervirate termin in si shranite/natisnete Potrdilo o dodeljenem terminu (Pomembno: z natisnjenim potrdilom o dodeljenem terminu ORL obravnave v Gromed d.o.o. boste na tisti dan obravnavani pri nas, v primeru izpada iz čakalne vrste ali v primeru drugih težav iz naslova eZdravje pa bomo te reševali naknadno – brez natisnjenega potrdila ali brez vpisa v čakalno vrsto vas ne bomo mogli obravnavati kot zavarovano osebo z napotnico, sej je natisnjeno potrdilo lahko argument v primeru inšpekcijskega nadzora, da ni šlo za preskakovanje čakalne vrste).

Morebitne težave pri uporabi eNaročanja

Izpadi sistema eNaročanje so občasni in kratkotrajni, v primeru večurnih težav so vidna obvestila na straneh www.nijz.si ali https://zvem.ezdrav.si .

Šifra VZS (vrsta zdravstvene storitve) za želenega izvajalca ni pravilna (pooblastilo za izvajanje določenih storitev je odvisno od kadrov in opreme pri izvajalcu, manjše inštitucije nimajo pogojev za izvajanje vseh spec. storitev in v primeru zahtevnejše diagnostike ali zdravljenja se je potrebno obrniti na večje inštitucije

Pravilni šifri VZS-vrsta zdravstvene storitve) sledi napačna črka, namesto črke P (prvi pregled) je črka K (kontrolni pregled), kontrolne napotitve pa eNaročanje ne podpira iz zelo praktičnih razlogov in na tako obravnavo se boste morali naročiti pri izvajalcu po telefonu ali osebno

potekel vam je čas, do katerega bi se morali naročiti na zdravstveno obravnavo in napotnica je bila avtomatsko zbrisana iz sistema eNaročanje (take napotnice ne vidimo več v sistemu eNaročanje in v tem primeru ne kličite za termin, predno se ne dogovorite z izbranim ali napotnim zdravnikom za novo veljavno napotnico z ustrezno šifro zdravstvene storitve

z eNapotnico ste se prijavili pri drugem izvajalcu zdravstvenih storitev, ki je napotnico snel s strežnika in jo porabil za rezervacijo vašega termina (PRAVILNO), s to napotnico se ne morete prijaviti k drugemu izvajalcu zdravstvenih storitev, pred tem morate preklicati že rezerviran termin in prositi naj vašo eNapotnico vrnejo v sistem, da se boste lahko naročili drugje (npr. v GroMed d.o.o.,…)

Razlaga pojmov na eNapotnici

Podatki na eNapotnici so deloma že v sistemu in deloma jih dopolni zdravnik, vse je zbrano v 12 sklopov:

1 – izvajalec, ki je napotnico izdal; 2 – zdravnik, ki je napotnico izdal; 3 – podatki o zavarovani osebi in podatki o kontaktni osebi (pacient sam, starš, skrbnik,…); 4 – eNapotnica; 5 – veljavnost; 6 – obseg pooblastil; 7 – razlog obravnave; 8 – stopnja nujnosti; 9 – prednosti kriteriji; 10 – tuji državljani (država); 11 – VZS (vrsta zdravstvene storitve); 12 – MKB = napotna diagnoza.

V mastnem tisku so pomembni podatki za naročanje pri izvajalcu zdravstvenih storitev.

Čakalne
DOBE

Čakalno dobo za GroMed d.o.o. lahko preverite vsak trenutek na spodnji povezavi. Izberite storitev OTORINOLARINGOLOŠKI PREGLED – prvi ali PREGLED V AVDIOVESTIBULOŠKI AMBULANTI – prvi in iščete med VSI IZVAJALCI, nas boste našli pod GroMed otorinolaringologija d.o.o. ter izpisale se vam bodo čakalne dobe, ki pa so odvisne od stopnje nujnosti.

Stopnje nujnosti

Čakalna doba za PRVI OTORINOLARIGOLOŠKI PREGLED z napotnico je po triaži za stopnje nujnosti NUJNO (do 24 ur), ZELO HITRO (do 14 dni), HITRO (okvirno 30-50 dni) in REDNO (okvirno 50-70 dni) – skladno s Pravilnikom o naročanju in upravljanju čakalnih seznamov ter najdaljših dopustnih čakalnih dobah (Uradni list RS, št. 3/18) ter z Zakonom o pacientovih pravicah (Uradni list RS, št. 15/08 in 55/17). Termini objavljeni na portalu https://cakalnedobe.ezdrav.si/ (izberite Čakalne dobe za zdravstveno ustanovo in poiščite GroMed otorinolaringologija d.o.o. ter izberite stopnjo nujnosti) prikazujejo dejanski datum in uro prvega prostega termina za stopnjo nujnosti HITRO in REDNO ter so napačni za stopnjo nujnosti ZELO HITRO (težavo odpravljamo in v primeru take napotnice obvezno pokličite na telefonsko št. 059/054-999 v času naročanja).

Odgovorna oseba za vodenje čakalnega seznama je: Matej Svetec, dr. med., specialist ORL

Brez veljavne napotnice vas obravnavamo kot samoplačnika!